Ice Time - Vanilla





Ice ice baby
Ice ice baby
All right stop collaborate and listen
Ice is back with my brand new invention
Something grabs a hold of me tightly
Flow like a harpoon daily and nightly
Will it ever stop yo I don´t know





Vanilkovou zmrzlinu jsme dnes dělali podruhé. A opět stála za to. Myslím, že když jednou člověk zkusí, již nikdy nechce jinou. Sice jsem si vanilkovou zmrzlinu oblíbila až v posledních letech, ale pochybuji, že mi ještě někdy bude chutnat ta obyčejná z obchudu.

Na přípravě mne překvapilo množství vajíček a také cenová nákladnost ingrediencí. Není to levná záležitost, ale o to chuťově výraznější.

Recept je podle Kluků v akci, viz ODKAZ.



Ingredience:
500 ml 33% smetany
80g moučkového cukru
10g vanilkového cukru
1 vanilkový lusk
5 žloutků


Postup:
Část smetany nalét do katrůlku, do něj nasypat cukry (podle chuti), vytřená semínka vanilky z lusku a samotné lusky. Pomalu přivést k varu.
Následně vmíchat žloutky. Směs přelejeme přes sítko, přidáme zbytek smetany a ochladíme (lednice, nebo nádoba se studenou vodou)


Výroba:
Vychlazenou směs nalét so zmrzlinovače a počkat, dokud nebude akorát.


Já recept napodruhé obohatila o druhý vanilkový lusk pro výraznější chuť. Tím, že je zmrzlina opravdu domácí, smetanová, bez přidání mléka, je hodně sytá. Sníst svou porci bylo opravdu náročné :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Já a chemoterapie

Rakovina. Návštěva, která neklepe.

Jak plešounek k vlasům přišel