Noční bajkování - Točná

Prsty kmitají po páčkách. Velkou pilu, malou pilu, házet pastorky na kazetě. Pravá, levá, jeden hupík za druhým. Jsem za půlkou druhého kola dnešního závod, když mi dochází, že se blíží konec. Ne dnešního závodu, ale celého seriálu. Vždyť ještě jedno kolo a jeden závod. Jak mi budou chybět ty reflexní bodíky na stromech, které určují kudy mám jet! A to jsem si na startu říkala, že už to konečně končí. Dneska a ještě jednou a už nebudu muset magořit po večerech v lese.



Vše se opět změnilo startovním výstřelem. Jako pokaždé, tak i tentokrát nevynechávám projetí trati před startem. Má to dvě stránky. Dobrou a špatnou. Člověk bohužel, bohudík ví, do čeho jde. Dnešní trať je opět vydařená. Start v Komořanech u korýtka, delší výjezd na letiště a pak jen houpání nahoru dolů po trailech. Nádhera. Velmi hravá trať s místy, které mi nesedí, ale to k tomu patří. Petr vymlíkoval na trati některé úseky z prudších kopců tak, že se jelo prudká levá, prudká pravá a to několikrát za sebou. A todle během okruhu několikrát. V mém případě běžecká vsuvka.

Po startu jedeme zaváděcí okruh, abychom do okruhu nejeli jako balík, takticky opět stojím v zadních pozicích, což je ale chyba. Zaváděcí kolo totiž taky míří na singl a tvoří se špunt. Něco sjíždím v následném výjezdu k letišti, ale v následných singletrailových pasážích jsem neustále na brzdě pro pomalejší jezdce. Nedá se předjíždět, ale díky Masťovi máme o zábavu postaráno, jeho pěvecký repertoár nemá chybu. Náš pytlík se následně v technické kořenové pasáži trhá a už si užívám sólo jízdy. Opět kontroluji, kdy se za mnou vyřítí Koudy a ostatní závodníci, kteří mi dají kolo, abych zvládla uhnout a užívám si to. Neuvěřitelně hravé místa v noci dokáží vypnout mozek od jiných myšlenek a nutí soustředit se jen na jízdu. Neuvěřitelný relax.

Přípravu na závod jsem nepodcenila, oproti minulému závodu jsem poctivě odpočívala a cpala se. Dokonce před závodem jsem zvládla 2 obědy – no kdo by odolal dukátovým buchtičkám, že. Musím tedy říci, že se mi jelo dobře. Jasně, podle času to neodpovídá, ale v počtu nenajetých kilometrů letos to bylo super, takže v cíli jsem z e svého výsledku nadšená.


Výsledky:


Ženy
1. Barbora Džerengová
2. Jana Doležalová
3. Fejola Štěpánka Nestlerová
6. moje maličkost

Muži
1. Petr Koudelka
2. Jan Mašek
3. Milan Černý

Veteráni
1. Míra Mestek
2. Míra Svoboda
3. Jiří Hampejs


Stránky závodu http://omexym.cz/xc-night/index.php

Fotky od Markéty http://mmast.rajce.idnes.cz/Trek_Night_Serie_Tocna_2013_Part_III./


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Já a chemoterapie

Rakovina. Návštěva, která neklepe.

Jak plešounek k vlasům přišel