Noční bajkování - Hostivař II

Druhý díl nočního závodění nás zavedl opět k Hostivařské přehradě, tentokráte na druhý břeh. Ten je protkán kilometry singlíků a některé jsou opravdu super. Přes den. Pokořit je v noci, v závodním tempu, to bude něco. Hlavně po náročním pracovní začátku týdne a celkem velkým spánkovým deficitem.

Stejně jako minulý týden, já na start mířím autem a Tom po vlastní ose. Prezentace probíhá rychle díky přihlášení předem, tedy stačí zaplatit, přidělat čip na vidli, číslo zůstává stejné a vyrazit projet si trať. O proti minulému týdnu na okruhu chybí cyklokrosové vložky a trať je z 90% vedena po singlech, asfaltových přejezdů je zde minimum, což je super. Hravost singlů je doplněna blbnutím v klopenkách a rozhodně není čas na nudu. Rozhodně okruh, který stojí za to si projet i mimo závod.



Aby se závodní peleton roztrhal před nájezdem do terénu, je první kolo zkráceno a k roztrhání slouží asfaltka.Následně 3 plné kola pro holky, 4 pro kluky. Startuji spíš ze zadních pozic, do předu se neženu, přeci jen nejsem chrt, i tak nájezdem na singl kolem sebe moc lidí nemám, ti rychlí jsou dávno pryč a za sebou nechávám dost světýlek na to, abych věděla, že nejsem poslední. Jet sama znamená, že to nehrotím, ale vzhledem k únavě je to tak možná dobré. Jediný pořádný sjezd sbíhám, ztrácím sice sekundy, ale je to bezpečné.

Očekávám, že někde v druhém celém kole mě dojedou kluci o kolo. K velkému překvapení to Koudy zvládá ještě v prvním. Když jsem ho při odchodu z práce potkala na cyklostezce, byl vysmátý. Asi čekal, že to tady všem natře stylem start -> cíl. Tím, že mne dojel Koudy, mi končí bezstarostné šlapání do pedálů, musím víc kontrolovat to, co se mi děje za zády. Sama sebe korunuji za nejlepší výhybku závodu. Kluci si rozhodně nemůžou stěžovat, že bych je zdržovala a museli zvolnit z tempa. Jsou to opět ztrátové sekundy, ale mám z toho dobrý pocit. V posledním kole pár stovek metrů před nájezdem do cílového prostoru dokonce dělám support závodníkovi, který se náhle ocitl bez světel :-)

Druhý závod nalákal na start daleko víc holek než ten předchozí. Odhadem nás odstartovalo víc jak deset. Některé to v průběhu zabalily, třeba Markéta, úspěšná účastnice závodu 1000mil, a do cíle nás dojelo jen osm. Já na šestém místě s neuvěřitelnou ztrátou 20 minut na první. Karla je korunovaná chrtice. Mazec. Trošku víc to pošramotí ego :-D. Ale co už, mládí vpřed.

Zázemí je tentokráte pohodlnější. Teplo restaurace, polévka, rizoto, pivo. Únava ze závodu a předchozích dní si berou svou daň a tak neslušně mizíme ještě před vyhlášením. Ale pro příště se polepším! Jak v závodním nasazení, tak ve večerní zábavě!


Výsledky:

Ženy
1. Karla Štěpánová
2. Petr Krtičková
3. Alžběta Pourová
6. moje maličkost

Muži
1. Petr Koudelka
2. Jan Štastný
3. Jan Mašek

Veteráni
1. Míra Svoboda
2. Otakar Dvořák
3. Míra Mestek

Stránky závodu http://omexym.cz/xc-night/index.php
Fotky od Markéty http://mmast.rajce.idnes.cz/Trek_Night_Serie_Hostivar_2013_Part_II./

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Já a chemoterapie

Rakovina. Návštěva, která neklepe.

Jak plešounek k vlasům přišel