Prague Night MTB series 2014 (1)

Rok se s rokem sešel a zas je tu podzim. A podzim rovná se noční XC pod vedením lidí kolem Káji a Petra Polívkovic. Když nad tím tak přemýšlím, na akcích Káji a Petra mám své premiéry. První XTTERA, první běh v terénu a první noční XC.

Při srpnovém setkáním s Petrem jsem mu smutně říkala, že letos budu muset vynechat noční závody ze zdravotních důvodů. Bylo mi to líto, ale i tak jsem si říkala, že budu jezdit aspoň fandit. Když v září vyšla ven informace, že Michal Douša z Bikeranch obnovuje závod ve Višňovce, rozhodla jsem se svou účastí rozšířit počet závodníků. Stylem někdo musí být poslední. Pro Tomáše to byl návrat k začátkům jeho závodění. Atmosféra mne nadchla tak, že ještě plna nadšení hlásím Káji, že pojedu noční, aspoň pro zábavu a do počtu.

A první závod tu byl jedna dvě. Perfektní okruh na Hostivařské přehradě. 100 světlušek na startu. Skvělé atmosféra, spousta známých lidí. Paráda. Nastavila jsem svoje pohodové tempo a na chvostu vyrazila kroužit nočním lesoparkem. Na nočních nakroucených XC je skvělé sledovat světýlka, které se lesem pohybují. Bludičky. Do toho úplňkový měsíc. Ideální způsob na odreagování.

Protože jsem opravdu letos toho moc nenajela a to co jsem najela se dá považovat za turistickou pohodu ve flákacím módu, jsem ráda, že tělo si z předchozích let hodně pamatovalo a že zdravotní problémy neměly drastický dopad na můj výkon. Vyjela jsem všechny kopce v závodě. Všechno jsem nesjela, přeskakovat kmínky spadlých stromů mi letos nejde :-). Ale i tak jsem si to suprově užila a o tom to je. Život je třeba žít a ne jen přežívat :-) Až mi málem tekly slzy ze skvělého fandění. A taky díky fanouškům jsem průjezdem cíle věděla, že to mé zápolení s tratí stačilo na 3. místo. A to jsem oproti loňsku strávila na trati o 8 minut dýl :-)

Velké díky Káji, Petrovi a celému jejich teamu, že zase budou trávit středy tím, že nám závodníkům dají prostor vyblbnout se uprostřed týdne.

Report z loňska
Výsledky
Stránky závodu
Fotky Bára Klap
Strava


Statistika              2013             2014
1. kolo 19:48 22:44
2. kolo 20:22 22:35
3. kolo 18:47 21:49
celkový čas 58:561:07:07

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Já a chemoterapie

Rakovina. Návštěva, která neklepe.

Blouznění